dilluns, 13 de maig del 2013

PROJECTES PERSONALS AL VOLTANT DEL CONCEPTE DE PAISATGE

Al final del 3r trimestre i, com és habitual ja, hem acabat la unitat didàctica dedicada al dibuix de paisatge -entès des d'un sentit molt ampli: paisatge construït, paisatge natural, paisatge interior...- amb un projecte personal al voltant d'aquest tema. Aquesta ha estat una oportunitat per explorar i seguir experimentant en la recerca d'un llenguatge propi que us permeti expressar-vos i identificar-vos com a artistes..., també d'uns referents, per què no!
És un dels últims treballs del 2n curs de batxillerat en aquesta matèria de dibuix artístic... Així que també ho podem considerar com un punt final en aquesta etapa a l'Institut Jaume I de Salou.
A alguns de vosaltres us vaig preguntar si us sentiu preparats per enfrontar-vos a les proves de selectivitat de dibuix i em vau contestar amb una resposta directa i clara, quasi sense pensar, que sí... Sí..., i sense adonar-vos-en aquell dia em vau fer un regal molt especial: els meus objectius com a professora s'han complert. Us enrecordeu a principi de curs, els disgustos i les enrabiades i les cares de sorpresa que fèieu quan intentàveu impotents dibuixar en una hora un repte de selectivitat? I mireu-vos ara! Quanta feina, quant de treball, quantes hores dedicades... Ara us sentiu amb la confiança d'enfrontar-vos a tot. Aquesta és l'actitud! Estic orgullosa de vosaltres!
Aquí us deixo un slide dels vostres treballs... Els veureu a l'exposició de final de curs! Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada